sentap BOLE ?





adehh , muka sentap ini macam kaa ? AAHHH ! do I care ? think not so . GEE ~ korang suma nak tau ape yang cik Lyna nihh sentap kann ? ade tak korang bace ENTRY yang pasal (abg angkat) if you guys read it now put your leg's up . HAHA ! acaner touu na angkat ? kesian korang . okayy okayy , dah merepek fulakk dah aku nihh . ade bace kann ? haa , this  ENTRY ade kaitan dengan dea juga . semalam , dea cakap "terimakasih Ya Allah , ade juga orang yang sayang aku . thanks eh adq dah risaukan psl abang" whatthe ? memey laa adek risau abg oihh . dea bole jwb hehe jea . takpe bang , asalkan kau sehat . senang hati aku ◕‿◕ . DATE: TODAY 29/12/2011 TIME: 08:21 morning SOURCE: short message service Adk abg twu adk xkn pnah trime cinte abg.tp jujur abg akpkan yg abg tlalu cintekan adek.wlu pe pn tjd abg akn stie mnanty adk.tp law adk da btmu jdoh gn owg laen abg reda.abg xpnah rase hppy sblom ni dik,lpaz knl gn adk,abg rase hppy trsgt2. . SERIOUSLY , i'm talking ndd scream with myself on the miror ! APE NIHH ABG ? i'm just thaugt you as my one ndd only adopted brother . don't tochure me please ! rase bersalah dah mula menyelubungi diri aku . that message is freakin' me out ! kau nak cakap aku gilaa ? ade kesahh kea ? JUST SHUT YOUR MOUTH UP SAYANG ! okbaii >,< bagi komen pliss ? pliss sesangat ....

No comments: