._. fuckingmissingyou

Assalamualaikum korang sumaa , ape khabar ? sihat ? da mkn ? da minum ?
haaaa~ if sumaa okayyII jea . bgos laa :)

Now , entry kali nihh agk pnjang siket ,
Hary nihh mcm ade benda yg hilang laa! ape dea ? nahh~ na chite laa nihh .
semalam baru jea dapat kasih syg dripada BODYGUARD kesayangan aku . Hary nihh lakk , sehary suntok BHAII ! ta dengar suare dea yg charming gilaa touu ! hurmp ! (MISSYAA VOICE LAA HUBBY).
semalam ta kesa laa kenn ? lau dea ta txt orr call . cuz semalam da puas bertentangan mate ngn dea . "cewah" ayt cannot go bole ? hihiee~ dtg ruma aku pagiII, taklaa pagi yg subuhII touu . .  mada laa~
Dalam lingkungan 10 laa gitu .
'ACT' dea bru jea bngon tido touu , tros call aku akp na dtg ruma aku . *terkejot habess !
pas dea habess mndi , siapII , ta sarapan tros dtg ruma aku . haa~
perasaan _-_ dedor , kusut , takot , malu sumaa klua laa . HAHA !
PINN PINN !
moto ego puteh dea touu , SMART laa , plusplus first time lakk touu tengok dea pkai spec .
HAMBOII ! ? comel laa kau bie :D dah puas bebel , dea nak balekk cuz ad hal *kerja :( terpaksalah kann ?
kasi dea balekk . ish ! sedeyhhh ! tp HAPPY .haha ! mengong .



THANKS YAA HUBBY ! HOPE BOLE
meet kau lagiee ! 
(。‿。)
tralalalalala . byee.

No comments: