sukaa ade cousin mcm kau sayang XD

^
^
^
nahh ! etu dea cousin kesayangan aku tuhh .
yang mne 1 ? yang kanan tou haa .
NAME : afif

nak tau knape aku na buat Entri psl dea ? ehh . aku punye pasal laa ! grrrr~
HAHA ~ sebokk jea :) bkn ape , sbb aku gerram ngn prngai dea .
bkn geram ape tau , first - dea sakit hty lau aku layan buda laki laen .*dea sayang aku laa
second - sukaa sngt lau dea layan aku , haa ~ layan mcm princess babe ! kau ade ? takde kenn ?
third - Semenjak Dua-menjak nihh , aku fight nan dea  ,. (perangai HOT TEMPER dea klua) adelaa sbb nye. aku sukaa dea pnye perangai .

memang best , HAHA ! grrr ~ even kite tngah fight . aku stil syg kau laa gilaa ! sorry sbb ta ankat lau kau call ndd ta eply kau punyee txt . hee~

My Last Words ---> you're My Superb Awesome Cousin Bebeh !
aku tau kau still Fuck aku , tp aku Takkesa . cuz aku sedar sumaa nihh salah aku .

No comments: