tak habis-habis lagi ke ?

Assalamualaikum dear reader's :) punye laa ber ABAD lyna ta berbloging . amek kau dah berhabuk blog nihh . fuhh fuhhh ~ hehe . so how's your day ? okayy ? good ? as usual . dah start na buat karangan nihh . mehh bace tajok kt atas touu . (TAK HABIS-HABIS LAGI KE) haaa touu dea , kenape ngn tajok touu ? na cerita laa nihh . tak habis-habis kena tipu jea ngn jantan . dah macam takde keje lain je kann jantanII nihh na menipu lyna , yang sorang touu suka bg alasan ( b bzy laa syg ) okayy , first time , mmg bole trime , cuz engt kann real . rupa nyee , bzy sebab b'jalan ngn sparepart laen wokk . adehhh ~ dah ! REJECT YOU SUCKS ! sorry ayat agak kasar . yang sorang lagy pulakk ckp ( malas laa na buat relation ) okayy , layan kann aje pale hotak bingai dea touu ! macam mane kantoi ? ehh , engat aku ta stalk kau punye FB ke haa jantan ?! puihhh ~ tengokII je , dea buat relation ngn betina laen , woihh ! penat laa layan jantan STUPID mcm kau . rase was-was na couple agy -.- . lpas betina nihh tinggalkan kau , tau lakk na carik aku balekk . kau engt aku nihh benda pakai buang ke ape haa !aku bukan mcm touu laa , lau na sgt , carik belakang masai , bersepah awekII kt situ . hurm . 


NOW , I"VE GOT MY NEW CRUSH ( budak manje ) a.k.a  ( taman besar ) bak kate kwnII aku , dalam hati ade taman , taman besar punyee HAHA ! pelikII jea  :)
just friend laa . not more . haha :d


No comments: