! S to the I to the N to the G to the L to the E !


Assalamualaikum ,
da lame Gilaa kann aku ta meng-hapdet blog aku nihh . yelaa sebab BUSY doe , ta ckop time na mengarang karangan dalam bloh nihh . kuihkuih~  errr..... sekarang masok topic . nampak tak ? kemain panjang lagi tajuk aku kann ? sbena nyee kalau di singkatkan jadik laa perkataan SINGLE . haha! merapu dah nihh . okayy okayy , single ohh single , haihhhh ~ apela nasib . dah takde jodoh wokk . na buat acaner ann ? trime jelaa kenyataan . aduduh ~ act , aku stil sayang kan dea . tapi kenape laa kann ? perangai dea touu ? harap jea muka ikot citerase aku , tp prangai ? sorry laa . not my taste laa syg :) *sucks . ishhh ! rindu kau laa ngexx :'( aku pelik jugak kann ? kenape laa kau nihh suka  marah aku tak pasalII ? pastu kalau aku jujur ponn tanak percaye ? OHH MAN ! aku rase kann dalam kepala otak kau touu , setan ngah bermaharajalela . gayot sane sini , kann ? apapepon kann ? aku tetap syg kau . okayy , tp cuma tanak bgtau kau , sebab kau jahat ! k laa byee :( 

No comments: